სარჩევი

შეფასების სქემები

        ბ. კაპანაძის სახელობის სოფ. ძლევიჯვარის საჯარო სკოლის
                                                        დირექტორს   ქ-ნ:     ი. გეგელაშვილს,  ამავე სკოლის
         საბუნებისმეტყველო კათედრის ხელ-ლი  ი. გიგუაშვილი
გაწვდით შეფასების სქემებს საბუნებისმეტყველო საგნების
                                   საგამოცდო ტესტებისათვის / ქიმიასა და ბიოლოგიაში და ფიზიკაში/:

შეფასების სქემა / 70 ქულიანი ტესტებისათვის/
5 ქულა
6 ქულა
7  ქულა
8  ქულა
9  ქულა
10 ქულა
36-38 ქულა
39-45 ქულა
46-52  ქულა
53-59  ქულა
60-66  ქულა
67-70  ქულა


შეფასების სქემა  /60 ქულიანი ტესტებისათვის/
5 ქულა
6 ქულა
7  ქულა
8  ქულა
9  ქულა
10 ქულა
31-32 ქულა
33-38  ქულა
39 -44  ქულა
45-50  ქულა
51-56  ქულა
57-60  ქულა



შეფასების სქემა  /56 ქულიანი ტესტებისათვის/
5 ქულა
6 ქულა
7  ქულა
8  ქულა
9  ქულა
10 ქულა
29-30  ქულა
31-36 ქულა
37-41  ქულა
42-47  ქულა
48-53  ქულა
54-56   ქულა




            შეფასების სქემა  /50  ქულიანი ტესტებისათვის/

5 ქულა
6 ქულა
7  ქულა
8  ქულა
9  ქულა
10 ქულა
26 -27  ქულა
28-32  ქულა
33-37  ქულა
38-42  ქულა
43-47  ქულა
48-50   ქულა
                      


                    საბუნებისმეტყველო  კათედრის

                                                           ხელ-ლი:      ი. გიგუაშვილი.


კვლევითი პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
უჭირს (ან ვერ)   2-1
იშვიათად
4-3
ზოგჯერ
6-7
ხშირად
8-7
ყოველთვის
10-9
ნათლად და კონკრეტულად
განსაზღვრავს პროექტის მიზანს.





დამოუკიდებლად განსაზღვრავს მნიშვნელოვან პრობლემას და ზუსტად ირჩევს საკვლევ ობიექტს.





საკითხის განვრცობის მიზნით მოიძიებს სათანადო ლიტერატურას.





დამოუკიდებლად გეგმავს და წარმართავს კვლევას. გეგმაში სრულყოფილად  და თანამიმდევრულად აყალიბებს პრობლემის გადაჭრის გზებს.





მიღებულ შედეგებს წარმოადგენს  წერილობით, რომელიც აღწერილია ლოგიკურად და  გამყარებულია ფაქტებითა და არგუმენტებით.





მიღებული შედეგები  წარმოდგენილია ცხრილებით,  დიაგრამებით,  სქემებით,  ნახატით და სხვა თვალსაჩინო  მასალით.





გამოთქვამს  ვარაუდებს,  ჰიპოთეზებს და გამოაქვს სათანადო დასკვნები.





აკეთებს პროექტის პრეზენტაციას.






შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი

პედაგოგი: ______________________________
კლასი: __________      მოსწავლეთა რაოდენობა: __________  თვე და რიცხვი: ________
თემა:  ________________________________________________________________________
მიზანი (კავშირი ე.ს.გ.)   ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მისაღწევი შედეგები: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


ქულა

რაოდენობა
„1“

„2“

„3“

„4“

„5“

„6“

„7“

„8“

„9“

„10“




რეფლექსია: /შედეგი მიღწეულია,თუ........................................


 მიეცა ინდივიდუალური დავალება /გვარები.................../




გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
დაბალი
1-2 ქულა
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
საშუალო
5-6 ქულა
საშუალოზე მაღალი
7-8  ქულა
მაღალი
9-10 ქულა
აზრის დამოუკიდებლად ჩამოყალიბება.
მსჯელობა
ვერ აყალიბებს დამოუკიდებლად აზრს.  უჭირს კონკრეტული საკითხის შესახებ მსჯელობა.
იშვიათად  ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.იშვიათად მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
ზოგჯერ ლოგიკურად,დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.ზოგჯერ მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
საუბრობს თანამიმდევრულად, ხშირად ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.ხშირად მსჯელობს კონკრეტული საკითხის  შესახებ.
ყოველთვის საუბრობს თანამიმდევრულად,ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
ყოველთვის მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
საკითხის განხილვა
ვერ წარმოაჩენს საკითხის არსს, უჭირს ბიოლოგიური პროცესების აღწერა, ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს,უჭირს ბიოლოგიური ტერმინების გამოყენება.
ინფორმაციის გადმოცემისას იშვიათად შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა. იშვიათად აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს. დასმულ შეკითხვებზე იშვიათად ლოგიკურად/ ადეკვატურად პასუხობს.
ინფორმაციის გადმოცემისას ზოგჯერ შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა. ზოგჯერ აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.დასმულ შეკითხვებზე ზოგჯერ ლოგიკურად/ადეკვტურად პასუხობს.
ინფორმაციის გადმოცემისას  ხშირად შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა. ხშირად აღწერს ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ  პროცესებს. დასმულ შეკითხვებზე ხშირად ლოგიკურად/ადეკვატურად  პასუხობს.
ინფორმაციის გადმოცემისას ყოველთვის შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა.ყოველთვის აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.საუბრისას ყოველთვის იყენებს ბიოლოგიურ ტერმინებს, ცნებებს.
მონაცემთა
ანალიზი
ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
იშვიათად აკეთებს მონაცემთა  ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით(დიაგრამა, ცხრილი )
ზოგჯერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით (დიაგრამა,ცხრილი)
ხშირად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით(დიაგრამა, ცხრილი )
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით (დიაგრამა, ცხრილი)
დასკვნების გაკეთება
უჭირს დასკვნების გაკეთება
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე იშვიათად აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე ზოგჯერ აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე ხშირად აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე აკეთებს სათანადო დასკვნებს



დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
დაბალი
1-2 ქულა
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
საშუალო
5-6 ქულა
საშუალოზე
დაბალი
7-8 ქულა
მაღალი
9-10 ქულა
აზრის დამოუკიდებლად
ჩამოყალიბება
ვერ აყალიბებს დამოუკიდებლად აზრს. 
იშვიათად ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
ზოგჯერ ლოგიკურად,დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
საუბრობს თანამიმდევრულად, ხშირად ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
ყოველთვის საუბრობს თანამიმდევრულად,ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.

მსჯელობა
უჭირს უჯრედის შესახებ  შესახებ მსჯელობა.
.იშვიათად მსჯელობს უჯრედის, მისი ორგანოიდების  ფუნქციების შესახებ.
.ზოგჯერ მსჯელობს უჯრედზე, მის აგებულებასა და ფუნქციების შესახებ.
.ხშირად მსჯელობს  უჯრედის და მისი ორგანოიდების  აგებულებისა და ფუნქციების   შესახებ.
ყოველთვის მსჯელობს უჯრედის და მისი ორგანოიდების აგებულებისა და ფუნქციების  შესახებ.
დასკვნების გაკეთება
უჭირს დასკვნების გაკეთება
მონაცემთა ანალიზის (ცხრილი, დიაგრამა ) საფუძველზე იშვიათად აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
მონაცემთა ანალიზის (ცხრილი, დიაგრამა) საფუძველზე ზოგჯერ აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
მონაცემთა ანალიზის
 (ცხრილი, დიაგრამა) საფუძველზე ხშირად აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
მონაცემთა ანალიზის (ცხრილი, დიაგრამა)  საფუძველზე აკეთებს სათანადო დასკვნებს





Комментариев нет:

Отправить комментарий