ბ. კაპანაძის
სახელობის სოფ. ძლევიჯვარის საჯარო სკოლის
დირექტორს ქ-ნ: ი. გეგელაშვილს, ამავე სკოლის
საბუნებისმეტყველო
კათედრის ხელ-ლი ი. გიგუაშვილი
გაწვდით შეფასების სქემებს საბუნებისმეტყველო საგნების
საგამოცდო ტესტებისათვის / ქიმიასა და ბიოლოგიაში
და ფიზიკაში/:
შეფასების სქემა
/ 70 ქულიანი ტესტებისათვის/
5 ქულა
|
6 ქულა
|
7 ქულა
|
8 ქულა
|
9 ქულა
|
10 ქულა
|
36-38 ქულა
|
39-45 ქულა
|
46-52 ქულა
|
53-59 ქულა
|
60-66 ქულა
|
67-70 ქულა
|
შეფასების სქემა /60 ქულიანი ტესტებისათვის/
5 ქულა
|
6 ქულა
|
7 ქულა
|
8 ქულა
|
9 ქულა
|
10 ქულა
|
31-32 ქულა
|
33-38 ქულა
|
39 -44 ქულა
|
45-50 ქულა
|
51-56 ქულა
|
57-60 ქულა
|
შეფასების სქემა /56 ქულიანი ტესტებისათვის/
5 ქულა
|
6 ქულა
|
7 ქულა
|
8 ქულა
|
9 ქულა
|
10 ქულა
|
29-30 ქულა
|
31-36 ქულა
|
37-41 ქულა
|
42-47 ქულა
|
48-53 ქულა
|
54-56 ქულა
|
შეფასების სქემა /50 ქულიანი
ტესტებისათვის/
5 ქულა
|
6 ქულა
|
7 ქულა
|
8 ქულა
|
9 ქულა
|
10 ქულა
|
26 -27 ქულა
|
28-32 ქულა
|
33-37 ქულა
|
38-42 ქულა
|
43-47 ქულა
|
48-50 ქულა
|
საბუნებისმეტყველო კათედრის
ხელ-ლი: ი. გიგუაშვილი.
კვლევითი პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
უჭირს
(ან ვერ) 2-1
|
იშვიათად
4-3
|
ზოგჯერ
6-7
|
ხშირად
8-7
|
ყოველთვის
10-9
|
ნათლად
და კონკრეტულად
განსაზღვრავს
პროექტის მიზანს.
|
|||||
დამოუკიდებლად
განსაზღვრავს მნიშვნელოვან პრობლემას და ზუსტად ირჩევს საკვლევ ობიექტს.
|
|||||
საკითხის
განვრცობის მიზნით მოიძიებს სათანადო ლიტერატურას.
|
|||||
დამოუკიდებლად
გეგმავს და წარმართავს კვლევას. გეგმაში სრულყოფილად და თანამიმდევრულად აყალიბებს პრობლემის გადაჭრის
გზებს.
|
|||||
მიღებულ
შედეგებს წარმოადგენს წერილობით, რომელიც
აღწერილია ლოგიკურად და გამყარებულია ფაქტებითა
და არგუმენტებით.
|
|||||
მიღებული
შედეგები წარმოდგენილია ცხრილებით, დიაგრამებით, სქემებით,
ნახატით და სხვა თვალსაჩინო მასალით.
|
|||||
გამოთქვამს ვარაუდებს,
ჰიპოთეზებს და გამოაქვს სათანადო დასკვნები.
|
|||||
აკეთებს
პროექტის პრეზენტაციას.
|
შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
პედაგოგი: ______________________________
კლასი:
__________ მოსწავლეთა რაოდენობა:
__________ თვე და რიცხვი: ________
თემა:
________________________________________________________________________
მიზანი (კავშირი ე.ს.გ.)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მისაღწევი შედეგები:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ქულა
|
რაოდენობა
|
„1“
|
|
„2“
|
|
„3“
|
|
„4“
|
|
„5“
|
|
„6“
|
|
„7“
|
|
„8“
|
|
„9“
|
|
„10“
|
რეფლექსია: /შედეგი
მიღწეულია,თუ........................................
მიეცა ინდივიდუალური დავალება /გვარები.................../
გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
დაბალი
1-2 ქულა
|
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
|
საშუალო
5-6 ქულა
|
საშუალოზე მაღალი
7-8 ქულა
|
მაღალი
9-10 ქულა
|
აზრის დამოუკიდებლად ჩამოყალიბება.
მსჯელობა
|
იშვიათად
ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.იშვიათად მსჯელობს კონკრეტული საკითხის
შესახებ.
|
ზოგჯერ ლოგიკურად,დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.ზოგჯერ
მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
საუბრობს თანამიმდევრულად, ხშირად ლოგიკურად, დამაჯერებლად
აყალიბებს აზრს.ხშირად მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
ყოველთვის საუბრობს თანამიმდევრულად,ლოგიკურად, დამაჯერებლად
აყალიბებს აზრს.
ყოველთვის მსჯელობს კონკრეტული საკითხის შესახებ.
|
|
საკითხის განხილვა
|
ვერ წარმოაჩენს საკითხის არსს, უჭირს ბიოლოგიური პროცესების
აღწერა, ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს,უჭირს ბიოლოგიური ტერმინების გამოყენება.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას იშვიათად შეუძლია საკითხის
არსის წარმოჩენა. იშვიათად აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს. დასმულ
შეკითხვებზე იშვიათად ლოგიკურად/ ადეკვატურად პასუხობს.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ზოგჯერ შეუძლია საკითხის
არსის წარმოჩენა. ზოგჯერ აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.დასმულ
შეკითხვებზე ზოგჯერ ლოგიკურად/ადეკვტურად პასუხობს.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ხშირად შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა. ხშირად
აღწერს ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.
დასმულ შეკითხვებზე ხშირად ლოგიკურად/ადეკვატურად პასუხობს.
|
ინფორმაციის გადმოცემისას ყოველთვის შეუძლია საკითხის
არსის წარმოჩენა.ყოველთვის აღწერს და ადარებს ერთმანეთს ბიოლოგიურ პროცესებს.საუბრისას
ყოველთვის იყენებს ბიოლოგიურ ტერმინებს, ცნებებს.
|
მონაცემთა
ანალიზი
|
ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
|
იშვიათად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა ხერხით(დიაგრამა,
ცხრილი )
|
ზოგჯერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს
სხვადასხვა ხერხით (დიაგრამა,ცხრილი)
|
ხშირად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს
სხვადასხვა ხერხით(დიაგრამა, ცხრილი )
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა
ხერხით (დიაგრამა, ცხრილი)
|
დასკვნების
გაკეთება
|
უჭირს დასკვნების გაკეთება
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე იშვიათად აკეთებს სათანადო
დასკვნებს.
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე ზოგჯერ აკეთებს სათანადო
დასკვნებს.
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე ხშირად აკეთებს სათანადო
დასკვნებს.
|
მონაცემთა ანალიზის საფუძველზე აკეთებს სათანადო დასკვნებს
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
დაბალი
1-2
ქულა
|
საშუალოზე
დაბალი
3-4
ქულა
|
საშუალო
5-6
ქულა
|
საშუალოზე
დაბალი
7-8
ქულა
|
მაღალი
9-10
ქულა
|
აზრის
დამოუკიდებლად
ჩამოყალიბება
|
ვერ
აყალიბებს დამოუკიდებლად აზრს.
|
იშვიათად
ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
|
საუბრობს
თანამიმდევრულად, ხშირად ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
|
ყოველთვის
საუბრობს თანამიმდევრულად,ლოგიკურად, დამაჯერებლად აყალიბებს აზრს.
|
|
მსჯელობა
|
უჭირს
უჯრედის შესახებ შესახებ მსჯელობა.
|
.იშვიათად
მსჯელობს უჯრედის, მისი ორგანოიდების ფუნქციების
შესახებ.
|
.ზოგჯერ
მსჯელობს უჯრედზე, მის აგებულებასა და ფუნქციების შესახებ.
|
.ხშირად
მსჯელობს უჯრედის და მისი ორგანოიდების აგებულებისა და ფუნქციების შესახებ.
|
ყოველთვის
მსჯელობს უჯრედის და მისი ორგანოიდების აგებულებისა და ფუნქციების შესახებ.
|
დასკვნების
გაკეთება
|
უჭირს
დასკვნების გაკეთება
|
მონაცემთა
ანალიზის (ცხრილი, დიაგრამა ) საფუძველზე იშვიათად აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
|
მონაცემთა
ანალიზის (ცხრილი, დიაგრამა) საფუძველზე ზოგჯერ აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
|
მონაცემთა
ანალიზის
(ცხრილი, დიაგრამა) საფუძველზე ხშირად აკეთებს
სათანადო დასკვნებს.
|
მონაცემთა
ანალიზის (ცხრილი, დიაგრამა) საფუძველზე
აკეთებს სათანადო დასკვნებს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий